Rabu, 29 Februari 2012

Same but different..i love both..

Kadang-kadang ada masa teringat zaman muda-muda. Zaman aku tengah menggila si Westlife. Kaset baru diorg kuar je aku beli..ada CD cetak rompak yg ada video klip diorg kuar je aku beli (nk beli yg original tak mampu..blom keje..tp duit ada je kn..sekarang???usah ditanya). Aku ni walaupun muka ganas hati jiwang tau..jiwang yg beriman la.ahaha.

Sambil membelek-belek lagu-lagu si Westlife kat Youtube (yg dilayari secara haram kat opis ni) terjumpa aku lagu sodap ni. Tajuk lagunye Please Stay. Dah dekat-dekat masa nk kene kuar dari sini lagu ni plak yg aku suker (Aku dh melapor diri kat Hulu Selangor 20/2/2012 aritu. Mintak tangguh bertugas 2 minggu. 5/3/2012 ni aku start ke sana la). Cuba dengar..(kalo opis korang tak block Youtube).

Dengar rasa macam angin lalu-lalu je kat telinga..

Lepas dengar si Westlife menyanyi aku cuba plak dengar penyanyi asal lagu ni si Drifters. Walawei..sodap lagi si penyanyi asal ni nyanyi. Roh menyerap ke jiwa den. Yg Drifters ni lbh kepada imej den la. Yg Westlife tu lbh kepada imej lama den..wahahaha (cover diri).


Korang rasa antara si Westlife dgn Drifters ni mana yg lebih Nur Hanani??

p/s: Tolong jgn jiwang ye..aku je boleh..

1 ulasan:

nanne_manja berkata...

westlife???hmpkkh...akak rasa akak suka lagu "If i let u go"..