Isnin, 12 Mac 2012

Pejam celik..pejam celik..

Bila di tengok-tengok balik dah 3 Kolej aku keje..umur bekerja baru nak masuk 5 tahun. Nak buat mcm mana..kolej pertama aku keje sebelum aku kawin..kolej kedua sebab buat rayuan nak duduk dekat dgn suami, dia bagi la duduk keje kejap..yang ketiga ni barulah dapat pindah terus. Harap-harap xde apa-apa masalah disini. Ketiga-tiga tempat ni ada keistimewaan masing-masing dan juga sifat yang tersendiri. Part yang paling jelas keistimewaannya ialah laluan untuk sampai ke tempat keje. Inilah laluan kerja aku dulu hingga yang terkini..enjoy..

Kolej Komuniti Bandar Penawar, Johor

Aman seadanya ia


Kolej Komuniti Selayang, Selangor


Sibuk sebagaimana biasanya ia


Kolej Komuniti Hulu Selangor, Selangor



Mencabar namun tenang ia

p/s: Saya sangat bangga dengan pengalaman ini. Laluan-laluan ini sama macam laluan hidup kita..semoga kita sentiasa tabah melaluinya.

Tiada ulasan: