Sabtu, 24 Disember 2011

Luahan rasa seorang saya..(setelah lama dipendam)

Pakcik,
Saya anak jiran sebelah. Saya dtg ke sini sebab nak main dgn anak-anak pakcik. Mak saya kata jgn main jauh-jauh, kalo nak g main kat umah sebelah takpe. Jadi pakcik izinkanlah saya bermain di sini mcm anak-anak jiran yang lain.

Saya hanyalah anak jiran jadi saya takde apa-apa pertalian darah dengan pakcik. Saya tak boleh nak uruskan harta-harta pakcik, wang ringgit pakcik. Maafkanlah saya. Saya tak layak untuk itu semua. Pakcik ada ramai anak, bagilah mereka hak untuk itu semua. Saya tau pakcik suka saya sebab saya baik tapi saya tetap tak boleh buat kerja-kerja tu. Maafkan saya pakcik.

p/s: Kalau saya anak kandung pakcik bila-bila masa pakcik nak saya tolong saya sedia menolong. Sekali lagi maafkan saya pakcik.

Saya yang benar

p/s 2: Agak-agak korang paham ke maksud luahan perasaan aku ni?? Luahan yang sangat bersopan santun...huhu

Tiada ulasan: