Khamis, 1 Disember 2011

Saya hilang skill lawak dan poyo..TOLONG!!!

Sebab tak tau nak tulis apa makanya saya menjenguk-jenguk tulisan lama-lama ku. Uih..lawak jugak aku ni. Tapi awat makin lama makin kurang lawak dan ayat power yang aku hasilkan?? Terasa semakin beremosi pulak.

Dulu zaman aku suka bergossip-gossip (sekarang lebih suka beramal soleh..ehehe), aku dan membe gossip suka ckp pompuan kalo dah tua mmg emosi sikit. ALAMAK!!! dh tua gamaknye aku ni. Aku memang tak nak emosi-emosi tapi dh hujung2 tahun ni terasa emosi touching tu lebih. Tahun depan dah masuk 30 tahun..ni buat den makin emosi ni.

Sila la datang skill lama ku...

p/s: Aku rasa aku dh matured la..ehehehe

Nampak tak matured??ehehe

3 ulasan:

cikpia berkata...

u will always be my funny friend nan!!! one of a kind!!!!

love u!!

ha_nan berkata...

ko mmg suke kn touching2 i dgn ayat power..aku tergenang air mata ni..TAK SUKER!!

NADHIRAH NOR ZELAN berkata...

alah ko ni aku tak de disisi la tu tak leh poyo2 hheheh relex la beb jgn serius2 sgt lagi cepat tua...happy sokmo biar nampak muda k