Selasa, 16 Oktober 2012

Aku jeles..yes i mean it..huhu

Salam..
Long time no see. Tiada apa2 cerita menarik pun dari aku. Dalam keadaan sekarang ni agak malas nk buat apa2 pn. Entah..jiwa tak menentu arah.

Nak tau sebab musabab den jd begini..hehe..malu nk citer. Perjalanan hidup sekarang kalau diikutkan jangka hayat ok je..aku sihat tubuh badan,umur bertambah of course la..cuma yg masih belum bertambah adalah bilangan kami. Ya..kami masih berdua..masih belum ada tanda akan betambah. Di saat entry ini ditulis aku sudah agak normal sedikit dibandingkan hujung bulan lepas.

Ada yg bertanya kenapa pulak aku yg tak pernah sebut pun mende ni tiba2 jd sensitif tentang isu ni??Entah..tiba2 rasa masa tu telah bergerak dengan pantas.Macam dh hujung masa dh aku ni..ehehehe.Mungkin faktor sekeliling kot..walaupun kalau ikutkan kami berdua ni agak gagah menangani isu ini (gagahlah sangat). Pernah satu masa di kenduri kesyukuran saudara yang telah hamil 7 bulan, orang sekeliling aku duk bercerita tentang bayi mereka yang baru lahir..kehamilan mereka dulu..air gula yg mereka kene minum..bilangan anak2 mereka..aku??aku hanya sengih2 buat2 sibuk lap pingan (aku nk menyampuk tak reti..tolonggg!!!)

Sudahla..kalau nk ikut memang aku je yg terasa sendiri2. Org sekeliling takde kata apa pn..huhuhu. Sila bagi sokongan kepada kami berdua. Sesungguhnya kami jeles dengan anda yang telahpun bertambah-tambah bilangan anak.

Tiada ulasan: