Khamis, 29 November 2012

CLARK Warehouse Sale 2012

Hujung tahun adalah musim sale yg paling extravaganza sekali.Aku tanpa dijemput telah terjebak dalam aktiviti ini..biasalah tu.En.Suami dh tak mampu nk kata apa pun (dia pun sokmo harap plastik yg aku bawak blik ada brg utk dia jugek).

Untuk julung2 kalinya aku telah terjoin warehouse sale CLARK.Yes..the crazy sale in town!!!. Aku mmg sgt teruja sbb ini adalah pertama kalinya aku terikut membe ke sale ini. Clark mmg jenama aku duk tergiler-giler tp x mampu..ahaha. Dalam tak berapa nk mampu tu aku terbeli jgk satu sandal di butik clark. Konon2nye itulah pertama dan terakhir aku akan masuk dan beli Clark ni.
Terbeli dengan harga RM267..inilah pertama dan terakhir..huhu

Jom tgk apa yg aku kaut time Clark warehouse sale 23-25 Nov 2012 aritu..tarik nafas dlm2 ye..sila jgn jeles..
Kasut yang pertama..ada heel sedikit..luarannya baldu..sesuai ketika ingin kelihatan gedik santai..ahaha
PRICE: RM180

 
 

Kasut kedua tiada heel..luarannya kulit..sesuai dipakai untuk menunjukkan kaki yg comel (cth bleh dilihat di atas)
PRICE: RM170



Tak larat dah  nk riak berlebihan..yang pasti aku dh x nk g warehouse sale clark ni..RAMAI BENOR MANUSIA..PANJANG BENOR BARISAN..KENE BEREBUT-REBUT..KENE GADUH-GADUH NAK KASUT..mak yg  baik hati ni x reti nk shopping dlm situasi itu..sekian..huhu

P/S: En.Suami sibuk mengeledah plastik yg aku bawak balik dari sale clark ni dgn harapan ada mende utk dia..sori..kasut lelaki mahal..TAK MAMPU..(sbb dh terbeli dua kasut pompuan..ehehe..sori bang)

2 ulasan:

Syukie berkata...

Salam...

Sungguh cantik kasut itu, jealous I...Tapi warna merah darah ikan...tak save la dik oiii...hanya boleh pakai ngan few baju ajer...huhuhu

ha_nan berkata...

Kakak..im wearing it dgn baju mcm2 warna dan ia ok je..kalo tgk mcm dark coklat..actually kaki ku mmg cun in that colour..ehehe