Jumaat, 30 November 2012

Our sweet little paradise (Eps.5)

Rumah aku dh lama pun diduduki. Bau cat yg awal2 dulu pun dh hilang dh sekarang. tapi sebab sudah berjanji aku nk jgk tunjuk rumah kecil ku yg masih maintain lg utk setakat ini.

Masa awal2 menyusun barang dulu sungguhlah serabut diri aku ni. Rumah dh mmg serabut tambah aku apa lg aku jd extra serabut la..ehehe. Ni awal2 nk mnyusun dulu la. Tak tau mana nk letak..tiba2 rasa kene beli rumah besar lg..ahaha.
Bilik baju (konon ala2 walk in wardrobe la..huhu)..serabut dh mcm walk in stor..ahaha
Ruang tamu di awal2 dulu..sinilah tmpt tgk tv..iron baju..mengunyah2 jajan

 
 Tapi bila dh berlama2 duduk maka kami pun sempat la update situ sini sikit..jadilah begini..

Dapur yg aku degil nk jugak table top kaler putih..tertumpah kunyit sikit dh problem..EXTRA RAJIN SIKIT MENGELAP
Almari baju dh di upgrade..tp majoriti baju dlm almari ni aku yg punya..ahaha..sori bang x jd nk bg sama rata

Ruang tamu dh berupa ruang tamu..kipas extra sbb rumah tepi highway jd perlu udara tambahan..

Kesimpulan rumah aku ni biasa2 aje..part2 lain yg tidak ditunjukkan tu sbb x nk show mende2 yg tidak sesuai ditonton. Meh la menyinggah ye kalo lalu rumah aku ni.

Tiada ulasan: