Selasa, 23 November 2010

Berakhirnya cuti yang panjang...

Lama sungguh meninggalkan Bandar Penawar.Tempat kerja yang dah berusia 3 tahun.Bukan usia tempat kerja aku yang tiga tahun.Aku yang baru tiga tahun kerja kat sini..ahaha..manipulasi bahasa.Hari ini masuk kerja dengan banyak perkara yang perlu diselesaikan.Markah budak dah siap,kehadiran siap,semak dan interview budak LI siap,alamak..lupa satu mende belum siap..key-in markah dalam IDBMS (program yang memusatkan semua org di sini). 


Takpe kita story dulu kegiatan aku selama cuti.Oleh kerana malas nak berulang-alik Bandar Penawar - KL jadi aku amik cuti direct seminggu minggu lepas (15 - 22/11/2010).Rasa bosan-bosan dah duk rumah sebab suami kerja.Tapi oleh kerana kebosanan itu maka macam-macam mende aku buat.Daripada sapu sampah,mop lantai,kemas bilik,basuh toilet,lipat baju sampai lah ke shopping-shopping (part ni yg best..hehe).Rasa macam suri rumah sepenuh masa.Penat juga jadi suri rumah ni.Part penat satu hal..satu hal lagi part bosan.Kalo hari-hari keje macam ni alamatnya aku lari rumah la.hehe.Macam manalah orang boleh kerja jd suri rumah ni kan.Apa-apa pun aku salute mereka ini.


Ok la..x mau cite banyak.Nak balik umah.Lama dah meninggalkan rumah sewa ku yang tercinta tu.

Tiada ulasan: