Sabtu, 6 November 2010

Ulangtahun pertama kami..Part 1

Bulan 12 tahun 2010 ini maka cukuplah setahun usia perkahwinan saya dan suami.Kerana kecukupan ini maka sukalah saya untuk berkongsi antara gambar-gambar gedik saya dan suami sepanjang majlis kami setahun yang lepas.Walaupun lewat namun perasaan untuk 'show off' saya tetap ada dan meluap-luap..jgn jeles ye..hehe..(ampun kalo terlebih riak pula).Mari sama-sama saksikan..terimalah..

Ini kat umah den di Alor Gajah, Melaka

Mari makan-makan..

Ini di rumah laki den di Sabak Bernam

Makan-makan gedik style..hehe

Ni gambar kamera sendiri.Cameraman punye gmbr xde dlm PC jadi mls nk crk mana DVD yg cameramen bagi.Aku mmg sokmo malas.Nasib la..yang pasti gambar ini diambil semasa badan slim melim lagi.Sekarang baju nikah ku yg semasa hari kejadian masih longgar telahpun tersangkut dan tidak dapat di zip..Apakah transformasi yang telah berlaku pada aku???Menyampah!!!!

Tiada ulasan: