Rabu, 8 Disember 2010

Lagu cinta kami...

Ok jumpa lagi..
Minggu lagu clash dah tamat jadi sekarang minggu lagu-lagu cinta saya pula.Saya nk letak lagu-lagu cinta saya ni lama-lama kat sini.Saje nk mengimbas kenangan silam.hehe.Hari ini genaplah setahun (mengikut kalendar Islam) usia perkahwinan saya dan suami.

Pagi-pagi hari tadi sebelum bertolak ke tempat kerja suami SMS meng'wish' saya SELAMAT ULANG TAHUN PERTAMA.Alahai..luruh air mata akak.Tak dapat kami nak menyambut bersama.Kami kan duduk jauh.Sorang di Johor, sorang di KL.Tapi takpe,kami bersyukur dengan setiap rezeki yang dikurniakan kepada kami.

Berbalik kepada ulang tahun kami (jgn citer mende lain lebih-lebih nanti sedih),kami nak keluar makan best nanti.Cuma tarikh belum tau lagi bila (riak mesti di dulukan..hehe,tak jadi nanti akak inform semula).Tempat makan best suami kata tinggal isteri balik je dia nak bawak.Kesimpulannya dia dah jumpa la tu tempatnya (ni kompem jadilah).Jangan makan mcD atau KFC sudahlah.Tak lalu akak nak makan.Time belajar-belajar dulu cukupla.Di samping keluar makan-makan kami turut menuju-nuju lagu masa zaman bercinta-cintun dulu (alahai..jiwang giler diri ini..ni kalau member-member tau ketawa guling-guling diorang).Antara lagu cinta syahdu tangkap leleh kami mestilah yang ada dalam senarai lagu di atas tu (dengarlah sampai cair isi telinga ye..isi teliga adalah kata ganti yang cukup sopan yang saya berjaya gunakan..kalo kurang sopan tulis sendiri la).

Apa lagi yang best ye..Ala..malasla nak riak lebih-lebih.Allah marah.ehehe.Doakan la kami dapat duduk dekat bersama dan dikurniakan anak-anak yang soleh dan solehah..AMIN

Tiada ulasan: