Rabu, 15 Disember 2010

LANGKAH PUN BERMULA..

Kerana mahu bertranformasi maka aku telah mulakan langkah pertama aku.Mula bulan Disember 2010 ni aku dh mula makan malam dengan Nestle Fitness.Nasib sedap.Tapi atas kekangan yg ada aku baru mula 4 hari..ahaha.Takpe..aku akan usaha jugak untuk makan malam dengan baik lepas ni.

Sedap tau mende ni.Cuba try makan.
 Kemudian semalam aku dengan penuh keazaman telah pun membeli buku ini..ehehe.Baca secara sekali imbas macam menarik dan boleh membantu.Aku nak berdisiplin dengan kuat sekali untuk mengurus.Buku ni isi kandungan nya sangat menarik.Tajuk buku ini PROJEK DIET AIN MAISARAH terbitan PTS.Antara isi-isi yang menarik itu:-
1. Kecemasan! Ain Maisarah Naik 7 kilogram!
2. Projek Diet Ain Maisarah: Diet Lemon.
3. Ain Maisarah gagal Dalam Diet Lemon.
4. Ain Maisarah Cuba Bersenam Demi Menguruskan Badan.
5. Akhirnya, Keputusan Muktamad! Cross Trainer jadi Pilihan Kalbu.
6. Ain Maisarah Sudah Bersenam Tetapi Tidak Kurus Juga.
7.Ain Maisarah Berdiet Menjauhi Nasi.
8. Apa Itu Kalori?
9. Panduan Kalori Makanan.
10. Diet Secara Sederhana. itu Kunci Utama!
11. Tip Mengatasi Perut Buncit.
12. Apa Kata Rose Harissa dan Ain Maisarah.

Ini kulit bukunya
Menarik tak??..akak dah kata menarik.Akak tak tipu tau!!
-
-
-
-
-
-
-
Tapi sebaik sahaja aku membeli buku ini....aku dengan Fara (opis mate merangkap kawan yang teman aku g beli hadiah untuk program hujung minggu ni) keluar makan kat Hutan Bandar,JB.Nak tau apa yang kami makan
-
-jeng
-jeng
-jeng








Saper la yang boleh menolak..kan..kan..kan??
Oleh itu semalam skip program jap..arini mula.Tapi arini sarapan roti canai...adoi,esk la bermula..ahaha (alasan yang banyak)
Lepas ni kene bergambar macam ni..pipi dikempeskan pastu muncung lebih..huhu




Tiada ulasan: