Rabu, 15 Disember 2010

OH..TERKEJUT!!!

Keadaan di awal tahun 2010
Nak tulis tajuk entry ni OH MY GOD!! tapi perkataan GOD tu tak best la jadi aku tukar ke OH TERKEJUT.Ok la tu.Terkejut sungguh melihat bentuk badan ku yang tidak langsing ini.Bukan tidak langsing sikit ye..tidak langsing BANYAKKKK!!!

Keadaan di hujung tahun 2010
Hujung minggu baru ni aku ada kene jaga pameran untuk program Antidadah di Kolej Komuniti Muar.Terjumpa la kawan lama sama tempat belajar dengan aku dulu.Membe di zaman degree dulu-dulu.Cuba baca dialog kami..

AKU: Ai,ko buat-buat tak kenal aku ye.Apa khabar??
DIA: Hehe..sihat.Aku nampak ko tadi dengan laki ko.Dia masih macam dulu ye??
AKU: Dia maintain.Macam tu jelah.
DIA: Ko pun dah macam ikut dia ye??
AKU: Biasalah senang hati (eleh..nak kata aku gemuk la tu..berkata di dalam hati)
-
-
-
(Dialog ini panjang lagi tapi aku malas nak taip.Cukup la sikit ni je)

Ai,ni yang terasa makin berkobar untuk buat transformasi.Kene buat besar-besaran ni.TOLONGLAAAA...NAK KURUS!!!

Tiada ulasan: