Ahad, 5 Jun 2011

Citer lama..

Ini adalah kisah lama yang aku selalu nak citer kat sini tapi bukti untuk citer ni en.suami tak bagi2 kat aku (aku guna kamera dia pastu gambarnye dia save kat pc opis dia pulak). Akhirnya setelah sekian lama dapat jugak aku me'riak'kan diri di sini.

Apa citernye??Meh tgk gambar dulu pastu baru aku story mory..

Sepit bunga kecil untuk si kecil..(kalo maknye nak pinjam untuk letak kat shawl pun bleh)

Sepit bunga besar sikit..(sama jugak..anak boleh guna mak pun boleh pinjam..)

Yang ni boleh guna untuk gantung dalam kete ayah (abang nak amik gantung kat beg pn bleh..nk bg awek lg boleh)

Sedia untuk bertolak ke Johor..

Mende-mende yang aku buat ni sebenarnya untuk jualan di konvokesyen Kolej Komuniti Zon Johor 2011. Aku buat untuk pesta konvokesyen tu. Tapi belum sempat sampai ke tapak konvo kawan aku ckp dh nak abis dijual di opis. Mende2 ni bukan sahaja boleh diguna untuk sepit rambut tetapi juga untuk hiasan masa pakai shawl. Kata membe aku ada lagi org nak tempah sepit rambut bunga tu, tp masalah nye aku tak sempat nak mulakan produksi. Sorilah kawan..sedikit bz di tempat keje baru dan dirumah sendiri.

p/s: Tak sabar nak masuk umah baru pastu nanti nak ada bilik jahitan..En.suami dah beli meja jahit untuk diri ini pastu hj.sariman pulak bg mesin jahit yg ada pedal kaki tu..yahoo..nanti boleh jahit2..

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

haaa..bagus la..bleh menjahit dgn senang dan tenangnya nnti...
insyaallah rezki mencurah2(sokongan dr cikgu xbertauliah ni)
nora

ha_nan berkata...

Cikgu Nora..kita belum lagi mula kelas..bila ni??i nak blaja mcm2 ni..nk buat sarung sofa,langsir (jahit tegak je oun..ehehe) dgn beg..tunggu ye,nti i berguru dgn u..ehehe

NADHIRAH NOR ZELAN berkata...

wah...wah kawanku makin hebat sekarang...kotak pencel ko masih setia bersamaku hehhe boleh tempah lagi ni...
bz memanjang u ni cam ne nak pi umah ko ni hehheh