Selasa, 21 Jun 2011

Saya di tulis di dalam blog orang lain..

Salam..
Buat julung2 kalinya mak rasa glamer sebab ada orang sudi masukkan dan tulis nama mak dalam blog diorang.Blog mana yang sanggup tulis pasal mak tu??dia ni lah...dia tulis di bawah tajuk kursus jahitan felt [hari pertama]. Ada gambar i lagi nyah..cuma kureng cun sikit.Aku rasa aku sudah semakin kurang cun sekarang...comel lebih..ahaha (ayat cover diri).

Bukan tu sahaja kehebatan yang aku nak story kat sini.Belek punye belek rupa2nye si dia ini merupakan follower kepada kawan ku si cik pia. Alangkah kecik dunia ini kan..Itu jelah perkara hebat yang aku nak share.Sebenarnye xde idea nak mengarut petang2 ni.

p/s: Silalah berasa bangga kerana aku me'link' anda2 dalam blog ini.

1 ulasan:

NADHIRAH NOR ZELAN berkata...

wah...wah glemer u...ha'ah la nan bab pe sehat sgt ni hehheh bahagia sgt ek dah duk sama ni ek...cikgu sekarang hehheh pn nur hanani hehehh