Selasa, 15 Jun 2010

Yeah..saya dah pakai selendang yang saya jahit!!!

Masih ingat selendang yg saya jahit dengan kristal??Setelah hampir seminggu saya memasang niat untuk memakai selendang ini akhirnya hari ini saya berjaya menunaikan niat saya itu.hehe.Semalam baru sahaja google teknik memakai selendang dengan betul.Biasa main lilit je tak pasti kaedah betul ke tidak.Hari ini saya yakin inilah kaedah yang tepat melilit tudung..hehe(orang lain dah profesional saya baru nak blaja kaedah yang betul).Seperti kata Husna ketika keluar rumah tadi..'pasni kene amik gambar la nak masuk dalam blog'.Aku pun jawap 'tulah terpaksa amik gambar la ni nak tunjuk bukti..hehe'.Maka inilah hasilnya...

Gambar sisi, pandangan atas dan juga pandangan hadapan..(bila tukang ajar LK mengambil gambar)

1 ulasan:

sitinorafizah berkata...

akhirnya..sy berjaya menerbitkan ulasan di blog anda..

bila lagi nak pakai tudung tu, ari tu i tak dpt nak menengoknyer..