Khamis, 12 Januari 2012

Hadiah dari hati 2..(versi jiwang)

Sejak akhir-akhir ni duk sibuk buatkan gift from the heart untuk orang nk kuar dari unit aku ni. Jadi untuk berlaku adil aku pun buatkan jugak gift from heart utk my love. Dulu ada janji nak buatkan hard disc cover utk dia. Maka sebab dia nmpk aku duk sibuk-sibuk buatkan gift utk org maka aku buatkan jugakla utk dia. Inilah hasilnye...


Nama yg di gam..x larat nak jahit

Sebelah side..

Side sebelah lagi

Boleh masukkan hard disc..
p/s: Suami kata nama dia mana ada 's. Aku terpaksa buat kelas bahasa inggeris nk bgtau kenapa ada 's..pastu menjawap plak..(mana cikgu tak stress dgn anak murid zaman sekarang)

2 ulasan:

cikpia berkata...

naper kena ada S..........?? *buat2 blur*

ha_nan berkata...

malas nk jawap..stress ngaja smlm x abis lg ni..