Isnin, 9 Januari 2012

Hadiah dari hati..(peewit..seewwwit la sgt)

Minggu ni adalah minggu-minggu terakhir ketua saya berada di unit ini. Minggu dpn dia akan duduk di tempat barunya dengan jawatan yg lebih ringan dan tidak stress kot drpd unit ini..ehehe. Jika sebelum ini saya memberi gift from my heart sebab saya yg nk meninggalkan kawan-kawan saya, hari ini dengan rasa rendah diri saya memberi ketua saya gift from my heart yang tidak seberapanya kerana dia yg akan meninggalkan kami.

Selepas ini tak ada lagilah kawan utk saya bergaduh. Semoga ketua sentiasa gembira dgn unit dan jawatan yang baru..(rugilah ketua meninggalkan kami kerana kamilah anak-anak buah yg terhebat di sini...yeehaaa)

Thing she love (aku usahakan jgk walaupun aku takdelah pandai sgt)

Tengok besar sikit jahitan tangan aku yg kemas giler dan cun ini (ahahah...nada riak dan takbur)

2 ulasan:

cikpia berkata...

cantiknya nan!!!

nan, aku nak pindah gak la.... meh satu! he he... nak bentuk paul frank!

ha_nan berkata...

ko nk pindah mana??kalo ko nk pindah aku bg..tp kene pindah jauh2..obersea ke..(nti bleh claim hadiah balasan..ahahah-nada tak ikhlas)