Khamis, 21 April 2011

Entry hasil bacaan aku hari ini..

Berjumpa lagi..
Adik aku huda akan melahirkan cucu abah dan mak aku yg pertama hujung bulan ni. Arini dah 21hb April..jd kalau kira-kira adalah lagi beberapa hari aku akan jadi maklong..pheewit.

Sebab lama tak menulis...jadi mari kita tengok apa yg aku baca arini.Sesuatu yg keep me calm..eceh..Sebab kadang-kadang aku rasa tak calm sebab isu-isu ni.Tapi bila baca keretamayat dengan szakif aku rasa sedikit tenang dan terharu at the same time..eceh lagi sekali.

Jadi aku tenang la kot dengan semuanye.Everything happen on their own purpose dan hanya Allah yg lebih mengetahui.Ok..cukup la tu.daaa

6 ulasan:

sitinorafizah berkata...

He loves you more than ours.

Nur Faziha berkata...

I pun tenang jer masuk blog you sebab lagu nih menenangkan jiwa ku..
Ko memang orang biru.. ekekeke..

p/s: kim salam kat Huda..

ha_nan berkata...

Jijah: simple word with big meaning (utk sayalah..ehehe)

Mama Fazi: i biru yg masih maintain.hehe.Blom bertukar lg jd jingga..ahaha

NADHIRAH NOR ZELAN berkata...

wah huda dah nak bersalin...kim salam huda nanti...hehheh teringat balik aku masa team building aritu mmg biru pun ko hehheh tak penag tgk ko marah or mengamuk lg nan...cool je sokmo hehheh

ha_nan berkata...

Irah: aku always maintain..ehehe.Ala..xreti nak marah2.Manusia biasalah buat silap.Bagus x pemikiran??..hehe

p/s:ada jgk marah tp diam jelah,malas nk gaduh2

NADHIRAH NOR ZELAN berkata...

tu la org biru kagum saya hehheh