Selasa, 5 April 2011

My new background music..

Aku sangat suka bunyi piano..kalo dlu zaman giler kan Westlife,asal lagu dia ada intro piano itulah lagu kegemaran aku.Atas sebab dan musabab yang dinyatakan di atas inilah maka aku tukar background lagu kat blog ni.Kalo time tgh hari yg sunyi ini rasa ngantuk,korg bukak la blog aku.Tak tgk pun takpe,dengar je lagu dia.Pastu tido ye.Juga sesuai utk mereka yg bos 'syg'(terapi kalo lepas kena marah,sesuai utk korg yg sokmo bos target utk dimarahi)..pastu tido jgk tau..bg stress hilang.Nanti kalo stress2 mati muda pulak..hehe

5 ulasan:

Unknown berkata...

deena SUKE MUZIK KO NI sampai kiri kanan kepala hhehhe ok la relex je dgr hehheh

NADHIRAH NOR ZELAN berkata...

alamak sowy terguna account poknik hehhheh aku tu

ha_nan berkata...

aku dh agak dh..smpt plak poknik nk duk baca blog..tu yg x reply apa2

nanne_manja berkata...

lagu piano ko nie nan mcam sedih aja..sebak pulak akak dengar..uhukkk

ha_nan berkata...

kak yani: jgn la sebak2..guna buat tido je lagu ni.hehe