Rabu, 18 Mei 2011

Keje lama tp baru berjaya siap..

Lamanye tak mngomel2 kat sini. Gumbira sungguh dapat bercuti ria semalam. Selamat aku dan ateh berjalan-jalan di TAR Road. Selamat duit kami jugak disumbangkan kepada peniaga2nye. Memang best bershopping baju dgn tudung kat sini. Di tambah lagi kami berdua je tanpa bodyguard2 kami, bertambah bermaharajalela la jawapnye. Maklumla ini kan tempat favourite aku.

Selepas abis jalan2,malam hari aku pun sibuk mengasah kembali bakat2 aku yg telah lama terpendam. Sejak pindah sini bakat aku memang tersimpan baik jek. Oleh sebab itu nak polish semula untuk digunakan dalam usaha mengajar orang lain pulak (a.k.a PROGRAM LATIHAN 1 MALAYSIA). Aku tak tau nk ngajar apa jadi aku akan try la ngajar diorg buat mende-mende seperti di bawah ni:-

Hasil usaha di hujung minggu dan di kala org sibuk ber'wesak'
 Ini semua hasil kutipan acuan-acuan dari abg GOOGLE. Kalo aku ikutkan apa yg ada kat dlm google tu semua mende aku nk try buat. Tapi apakan daya aku tak larat nak buat kutipan secara berlebihan dan aku pun tak berapa rajin nak try semua.ehehe..

To kak nani a.k.a zariyani tukiran (betul tak i eja nama u??), inilah jawapan pada soalan u.ehehe.Nak join kursus i??Jom join Kursus Felt Craft by Nur Hanani Sariman ye.Maklumat lanjut g je kat http://www.kkselayang.edu.my/

Tiada ulasan: