Khamis, 17 Mac 2011

Mengemas 'acuan' felt

Aku baru sahaja mengumpul acuan-acuan (template) untuk projek felt aku. Sungguh excited dan ada beberapa darinya aku dah cuba buat. Yang lain-lain aku kumpul je dulu, nti free time baru mula. Yang penting acuan dah ada. Kerana terlalu banyak acuan maka aku pun membuat sistem penyimpanan untuk semua acuan ini..hehe (dah macam 5S pulak bunyinya).Meh tengok macam mana aku simpan semua template-template aku.


Gunting dulu siap-siap gambar-gambar template


Pastu buat sampul kecik untuk masukkan semua template-template tadi. Kalo nak senang labelkan bagi senang nak cari nanti.

Last sekali masukkan la ke dalam sampul-sampul yang telah di  label tadi dan susun elok-elok (wah..pengemas dia ni rupanye..puji diri sikit)

p/s: Sumber nak dapat template ni aku google je.Agak-agak ada design yang lawa aku print pastu gunting..hehe

2 ulasan:

nanne_manja berkata...

ko nak buat apa nie nan?
nak tau jugakkkk...

ha_nan berkata...

nti la kakak..dh siap mende2 nye saya show off kat satu dunia..ehehe