Selasa, 8 Mac 2011

Akhirnya..ini yg aku masak malam tadi..

Akibat berchatting dengan membe zaman skolah2 dlu (yang sekarang dh keje kat Cyberjaya), mulut aku terasa nk makan NASI AYAT PENYET la pulak.Itulah padahnya jika berchatting ketika keazaman untuk masak sedang memuncak kegemilangan (terdisplay pulak cerita GEMILANG kat memori otak..ehehe).
Aku dapat peha sebijik macam gambar atas ni..bahagian ayam kegemaran tu...(amik kat google je ni..segan nk kuarkan kamera kat kedai makan)


Sedap sungguh nasi ayam penyet (terasa-rasa di tekak), akhirnya kami berdua suami isteri menuju ke Wangsa Walk Mall untuk makan makanan yang ditunjukkan di atas. Akhirnya semalam tidak berasap la dapur kami.Kami sibuk mengasapkan kedai ini (sambil cuci-cuci mata kat Wangsa Walk Mall tengok fesyen orang-orang bandar masa kini.Aku orang bandar masa lalu..BANDAR PENAWAR..ahaha)---->


Suami cakap..xyah la nak amik gambar..malu org tgk..oleh itu..ni pun amik kat google jugak..ehehe
Setelah selesai makan-makan maka terbang la duit kami sebanyak RM30. Kata suami..sape yg nak makan tadi dia la yang bayar.Aku dengan paksa rela mengeluarkalah duit sebanyak RM30.Lepas tu aku pun mengepow suami membeli barang-barang rumah...hahaha...dia kene bayar semuanye dekat RM50.Yessss...baru adil.hehehe (walaupun xdela adil sangat..ahaha)

Tiada ulasan: