Selasa, 29 Mac 2011

Nota ringkas dan tips hebat dari saya

JLN KENANGA (kat LRT Hang Tuah) - kawan aku ckp kat sini baju2 siap murah2..blom try g lg (dah g nanti boleh komen lebih)


Aku sudah sampai ke Jln Kenanga ni.Sangat byk kedai-kedai baju.Nak cari baju apa??dari baju baby,dress budak-budak yg mcm princess (abis la mak budak kalo kene borong baju-baju princess ini),dress org dewasa yg mcm cite Na O Mei tu,dress org besar (pastikan anda tau beza org besar dan org dewasa) yg kalo kat pasaraya ssh nak dpt size,baju urban style,rantai panjang-panjang yg bukan emas,baju kurung,jubah,tudung,namakan aje mesti adalah..(baju kecik dgn seluar kecik pun ada kedai khas tau).
Baju Na O Mei (in case tak tau apa kemende cite tu) - tima kasih abg google
 
Walaupun hebat dgn macam-macam pilihan tp ada jgk kurang bestnya (dah cite part best baru cite part tak best).Yg payah skit kat jln kenanga ni sbb kene buat pembelian secara borong.Hampir kebanyakkan kedai hanya akan berurusan dengan pemborong.Aku pergi dengan suami jadi dia malas nak ikut masuk ke kedai-kedai dan tanya boleh beli skit2 tak??
Kalo bwk anak-anak pastu diorg nak dress mcm ni..tak ke haru kalo kene bli borong??? - tima kasih abg google
 
Pengajarannya, korang kalo nak g jln kenanga ni g la ramai-ramai dengan kawan-kawan pompuan.Kalo nak lagi best g dgn mereka yg sama style dgn anda.Nanti kalo jmpa baju yg sama-sama berkenan, sorg sikit buat pembelian dan jd belian borong.Cerdik tak idea??hehe.
 
p/s:Bab membeli-beli ni aku mmg sokmo ada je idea yg cerdik..hehe.Ada kaitan tak tajuk entry ni dgn isinya??haha

4 ulasan:

NADHIRAH NOR ZELAN berkata...

jalan2 ngan ko mmg penat la nani...ko suka window shoping penat beb...hehheh tp nak gak shoping ngan ko

ha_nan berkata...

hehe..tu dlu time tenaga byk.skrg dh tua2 dh tak mcmtu dh.aku bli mende yg perlu je pastu balik..hehe

NADHIRAH NOR ZELAN berkata...

hehheh camtu ek bagus2...ader gambo aku la kat sebelah ni...bestnye ader gambo kat blog ko hehheh

ha_nan berkata...

Aku letak gambar ko yg paling cun dan jelas.Dan yg pastinya dagu kita sama2 runcing masa ni...uhuhuh