Rabu, 9 Mac 2011

Tahniah..anda berjaya..

Tahniah diucapkan pada diri sendiri kerana telah berjaya memasak malam tadi.Akhirnye aku dapat jugak masak sayur campur dengan sambal sotong.TAHNIAH DIRI..MASAK LAGI LEPAS NI YE..


Bila tengok betul-betul..kelihatan sedap sungguh masakan aku ni..(puji diri sikit).Tapi bila rasa..hmm,biasa je...ahahaha.


Jom tengok hasil masakan malam tadi..




















jeng


















jeng


















jeng
















jeng






















Malas dah nak jeng..jeng..jeng.Tengok jelah----->


Bila tengok dari jauh terer jugak aku ni...ehehe


Zoom dekat sikit sayur campur aku ni..

Ni pun sama..zoom dekat sikit bagi jelas..
p/s: Ni semua gambar dari kamera sendiri,tiada unsur-unsur di ambil dari google atau sebagainya.Sekian (tolong la percaya aku masak ni)

6 ulasan:

Nur Faziha berkata...

Hahah!! percaya.. percaya... klasik abis mangkuk you.. ehehehe..

ha_nan berkata...

Kami memegang prinsip..no melamine jd semua pinggan mangkuk adalah hasil angkutan dari sabak bernam...(tema dapur classic style..sbb yang classic je boleh dapat free,yg moden nk kene beli..ahaha)

azian berkata...

nan...
amboi2...
dah masak sendirik nampak
tapi apsal hr tu aku call g makan kat luaq????hah, jawap2...
i like pinggan klasik u itew

NADHIRAH NOR ZELAN berkata...

wah rindunye masakan ko nan...duk seumah dulu selalu makan ko masak hehheh

ha_nan berkata...

Irah: tu dlu..sian ko nk mkn itu ini time ngandung.hehehe

NADHIRAH NOR ZELAN berkata...

tu la nasib baik ader ko yg memahami tq muah