Rabu, 19 Mei 2010

INTRODUCING ME..

Hai..
Selamat berkenalan semua.Saya org kebanyakkan sahaja.
Tidak berpangkat besar,hidup sederhana dan sentiasa
positif dengan apa sahaja yg saya alami.Pada saya hidup terlalu
singkat untuk dibazirkan dengan keluhan (tp ada masa saya tetap
mengeluh..hehe).

Saya anak sulung dgn 3 adik di bawah saya.Telah berkahwin dgn
kawan yg saya kenal hampir 5 thn.Lama rasanya kami berkawan
dan saya masih lagi cuba mengenali siapa sebenarnya kawan saya
ini.Doa saya siang dan malam supaya hubungan yang bermula sebagai
kawan ini akan berkekalan sehingga ajal kami tiba.AMIN

Tahun ini (2010) adalah tahun pertama saya menjalani kehidupan sebagai
seorang isteri dan menantu kepada sebuah keluarga.Takut jugak
sbb saya ni tidak la pandai memasak,mengubah bunga atau menjahit
(ada orang kata itu ciri-ciri menantu kesayangan).Tapi saya tetap cuba
untuk memperbaiki diri.

Harapan saya, kita sama-sama dapat berkongsi kebaikan di sini (walaupun
saya tidak la sebaik mana pun) supaya sama-sama dapat menjadi yg terbaik.
Hingga jumpa lagi dlm entry yg lain..WASSALAM

Tiada ulasan: