Khamis, 27 Mei 2010

Mari berjalan-jalan...

Berjalan-jalan,satu aktiviti yang paling digemari saya dan suami cuma aktiviti tambahan kami adalah jalan-jalan dan cari makan (patutla kami berdua sihat..hehe).Kami jarang keluar bershopping (suami saya kurang berminat dengan aktiviti 'membeli tingkap'..hehe) dan hanya keluar jika ada keperluan yang ingin dibeli sahaja. Oleh sebab ini,untuk keluar saya perlu mengajak beliau ke tempat berjalan-jalan yang kami belum pernah sampai lagi.mahu lihat tempat yang telah berjaya kami kunjungi???

Aquaria KLCC
(zaman bercinta-cinta)

Pantai Desaru, Johor
(dekat dengan tempat kerja saya)

Pulau-pulau di Sabah
(berpoya-poya)

Itu adalah antara aktiviti jalan-jalan kami.Cukup la sikit ini dulu.Saya cuba riak secara rendah diri..hehe.Kalau riak banyak-banyak nanti Allah marah.Hingga jumpa lagi.

Tiada ulasan: