Isnin, 24 Januari 2011

Aku dan dia...eceh..

Sabtu lepas aku dan suami berjalan-jalan di Wangsa Walk Mall.Jalan-jalan je,tgk gelagat orang tgk fesyen org (duit saki baki gaji dah takde).Macam-macam ada di sini..hehe.Sambil berjalan-jalan tu cuci mata la jugak.Kami menjengah masuk kedai kegemaran suami ku.Agak-agak apa???Kalo aku sudah semestinya semua kedai jadi kedai kegemaran aku..hehe.Jadi tak payah la nak meneka kedai kegemaran aku.


Lambat la teka..dia suka kedai buku jadi mestilah kedai POPULAR.Kami pun masuk dan menengok-nengok buku-buku baru di sekitar kedai tu.Banyak jugak buku-buku baru yang best.Buku-buku lama pun banyak yang best.Tunggu turn nak dibeli je nanti.Kalo ada duit lebih..ehehe.


Isu kedai kegemaran bukanlah topik yang aku nak cite.Tapi topik yang  hangat adalah apa yang kami jumpa di kedai itu.Dah habis menengok di sana sini maka kami pun menuju ke pintu keluar POPULAR.Di pintu keluar masuk inilah terserempak kami dengan awek lama suami ku.Kata suami ku bukan awek,kawan je.Pilihan di tangan anda nk ikut kata sape (kata kau..ehehe).Aku salam ok semua.Ala..takde masalah pun.Sebab awek ni suami ku ngorat tapi tak dapat...ahaha.Aku plak yang dia dapat.Setelah beramah mesra seadanya maka kami pun berpecah. Kami menuju ke F.O.S.terbelilah aku sehelai jeans LEVIS reject..RM25 je u ollss.


Part yang aku terpikir-pikir di dalam kereta setelah keluar dan membayar parking RM2 adalah keadaan aku di kala terserempak tadi.Comot sungguh aku ini.Nak tgk gaya den??
Gaya santai ku yang comot tapi sweet..(aku mmg pakai mcmni kalo keluar)


Kemudian aku membandingkan gaya kawan suami ku itu.Meh cepat tgk..
Ni gayanye..elegan u ollss..
Terasa seperti seorang yang sangat comot.Apalah nk jadi dengan aku ni.Walaupun diiktiraf comel tapi tahap comot nye masih tinggi..huhu.Kene berubah jadi smart sikit ni.Baru vouge de vass..ehehe

7 ulasan:

sitinorafizah berkata...

apa lagi...

NOW or NEVER

ha_nan berkata...

kakak..ni kata2 SEMANGAT ke CABARAN??

sitinorafizah berkata...

can be both...hahahahha

tgk pada situasi okeh..

NADHIRAH NOR ZELAN berkata...

alah aku rasa pun ko ader gak baju vouge2 ni...tp kita lg selesa camtu...tgk keadaan la hehheh

ha_nan berkata...

Irah: Baiknye ko memberi semangat.Kita ni mmg cun giler kn tp saje je buat2 comot..hehe

NADHIRAH NOR ZELAN berkata...

la tak kenal lg ke kawan ko ni hehheh ko kdg2 vouge jugak beb...rindunye kat ko n k.fazi hehhe bila la pulak nak berjumpa huhuhu

ha_nan berkata...

Irah:tulah..lamanya tak berjumpa beramai2.Nti ada rezeki kita jmpa2 ye.