Selasa, 4 Januari 2011

Pose kegemaran aku dan dia (dia buat2 suke je sebab melayan aku)

Aku jika bergerak ke mana-mana pasni ada kamera di dalam beg.Tak kira la beg aku bertukar saiz ataupun corak (maknanya pakai beg baru la..sale kan baru lepas..saje nk inform..hehe).Oleh kerana ada kamera maka aku amat sukalah mengambil gambar.Namun aku perlulah ada dalam gambar itu.Atas sebab musabab ini maka terhasil la gambar yang pose nye sama aje.Yang penting gambar akak ada dalam tu dan keadaannya cun..ehehe

Dalam perjalanan ke airport Skudai untuk ke Sabah

Cari barang di Sabak Bernam

Balik Sabak Bernam untuk kenduri sambut menantu (aku la menantu tu)

Dari Sabak Bernam balik ke KL (selepas aku di sambut)

Sebelum nak amik gambar outdoor kat Melaka (outdoor di backdated kan)

Balik ke KL selepas menyambut tahun baru 2011 di Sabak Bernam (saje kurangkan bilangan orang kat KL..sian diorang nak sambut tahun baru sempit..ehehe)

Cukup la tu..kang muak pulak tengok muka akak yang makin lama makin labuh pipinya.

2 ulasan:

sitinorafizah berkata...

ahahahah..nak gelak dulu, sbb bukan setakat pose sama, kaler baju (ke baju) si suami tu sama jugak yer...memang melayan sungguh hobi bergambar si isteri. :)

ha_nan berkata...

Baju suami mmg koleksi terhad.Bak kata org puteh limited edition.Tak mcm i koleksi baru sentiasa.New arrival kat aorg puteh lagi.eheheh